diumenge, 2 de juny de 2013

QUAN PATIR ES GAUDIR ...

Si,avui he patit força,ja ho sabia abans de sortir que passaria,pero m'agrada aquest patiment.Feia dies que volia semi-repetir una ruta per l'Alta Garrotxa que em va agradar molt quan la vaig fer fa temps,tot i que sabia que era dureta.He sortit de Besalu tranquilament cap a Argelaguer,Sant Jaume,aqui passo per sota l'autovia i he pujat a Montagut,vaig direccio Sant Eudald de Jou,passo el trencant i una mica despres n'agafo un altre que puja a l'Espiguler,agafo un corriol que fem quan anem a Santa Barbara,algun tram a peu,pero força ben parit,trobo el GR que ve del Pont del Llierca i em porta a Oix,una mica abans m'equivoco i tinc que recular un tram,vaig a La Vall d'Hormoier i travesso la Palanca de Samso,aqui comença la segona part de la festa,unes rampes de pujada que em deixen les cames com pedres,un cop al Vaquer la cosa encara empitjora,igual de pujada pero la pista mes trencada,sort que les cames tambe serveixen per caminar,jejeje.Quan arribo a uns prats giro a la dreta tot passant al costat d'una bassa per bestiar i baixo a Talaixa,un descans amb companyia de les vaques,tranquil-litat absoluta,pensava que al ser diumenge potser hi trobaria algun excursionista(s'ha de caminar una bona estona,pero faria les delicies dels "camacus"),baixo per el cami de Pont de Valenti,mes avall del que em pensava trobo la pista nova que puja a La Quera,l'agafo i en un moment ja estic al passallis de la carretera de La Muntada,vaig a Sadernes,baixo al Pont del Llierca i baixo a Sant Jaume i desfaig el cami d'anada.62 km i uns 1400 metres de desnivell,ben cansat i satisfet.MES FOTOS

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada