diumenge, 9 de juny del 2013

EL MEU "MONT"

La considero una mica meva (o força) aquesta muntanya,la veig cada dia i m'atrau,que hi farem !!!.Es una bona alternativa per quan no saps que fer,o sigui que avui ha tocat pujar-hi,i amb roda prima,que desde que vaig descobrir que jo tambe hi podia pujar,s'em va obrir una altre opcio.Sense complicar-me gaire la vida pujo per Beuda,mentre pujo em passa el "pressi" Mañas amb el cotxe que fa el seu particular entrenament a peu per anar l'octubre amb en Latu,la Lidia,i l'Eruk a fer el treking dels Anapurnas amb bici (ufff,aixo son craks),mes amunt veig el seu cotxe aparcat i jo segueixo cap a Seguero i enfilo a buscar la carretera que ve de Cabanelles,agafo un "ritmillu Willis",aixo vol dir piano-piano,a Roca Pastora torno a trobar en Mañas que ja baixa,xerrem un momentet i,ell tira avall,i jo amunt que encara no soc a dalt,poc abans d'arribar a dalt m'atrapen dos ciclistes(sigui on sigui soc un "globeru"),arribo a l'aparcament,em poso el paravent i començo a baixar perque fa força vent,tot i que hi ha força ambient,bicis de carretera,de muntanya,senderistes,cotxes,motos ...,vaig baixant amb precaucio per on he pujat per anar a fer la cerveseta a Can Quei,on trobo els que han sortit amb la btt,en Mañas i el meu germa Quel que tambe ha anat a correr.Uns 42 km i 1100 metres de desnivell.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada