dilluns, 10 de juny del 2013

ROCACORBA

Avui he tornat a sortir amb la roda prima,el fang no m'agrada gaire,o sigui que bona alternativa.Despres de pujar ahir al Mont,cap al vespre vaig començar a barrinar que podia fer fer avui amb roda prima,i em va venir al cap Rocacorba,tot i que pensava que les cames dirien que "una merda",pero tot i aixi aquest mati surto direccio Banyoles(que poc m'agrada el tram fins Les Coves amb el transit que hi ha),dono la volta a l'estany per Porqueres,enfilo cap a Pujarnol,les cames es comencen a queixar,pero vaig fent al meu ritme,a partir del Collet de Pujarnol poso reductores i tot el que tinc(que be iria el molinet),deunido la pujada a la zona del Collet de Cal Negre,passo Sant Nicolau,la cosa encara puja,pero mes suau,arribo a la primera antena,apreto les dents i vaig pujant l'ultim tram,mes de bon fer del que em pensava,arribo a dalt,un bon descans i per avall que falta gent,tornada mes o menys per el mateix cami.Al tram de mes transit he comprobat que aixo de 1'5 metres de distancia amb els ciclistes,n'hi ha molts que encara no saben que es.Uns 56 km,i 1100 metres de desnivell,i la satisfaccio d'haver fet dos cims en dos dies força complets,teniem que anar a pujar el Mont Perdut,pero la previsio ens va fer desistir,com a minim el desnivell ja l'he fet !!!MES FOTOS

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada