diumenge, 19 de maig del 2013

PUIGSACALM,BE,QUASI ...

Macrosortida de Desfrenats avui(14),no esta gens malament,i mes vist el merder on ens hem ficat,sense consequencies greus,potser dema o dema passat sortira algun refredat.Agafem cotxes i furgonetes per anar a l'aparcament del Vertisol,mirem si veiem passar els de la "tramun",pero no passa ningu,o sigui que enfilem cap a Sant Privat per agafar primer una pista i mes tard un corriol,on teoricament no es pot passar amb bici,curiosament hi ha uns quants tracks que hi passen,mes amunt enllacem amb una pista que ja em sonava d'un cop que ho vaig fer de baixada,anem remuntant tot travessant algu rierol i algun "rieras",pujada constant,pero que si no estigues moll seria prou de bon fer,aprop de Coll de Ciuret agafem la pista que va a Pla Traver,just despres de la casa comença a ploure i a caure pedra,aixi que assenyadament decidim que ja n'hi ha prou,avui no farem cim,a la meva bona epoca fent tresmils al pirineu em va passar moltes vegades i val mes una retirada a temps que tenir que lamentar-ho.Reculem i anem al Coll de Ciuret i anem a buscar la carretera asfaltada de Vidra,tirem direccio Collfred,comença a ploure de veritat,molta fred a les mans i als peus,no para i anem cap a Sant Privat i Les Preses amb molt de compte que amb tanta aigua i els pocs reflexes pot haver-hi algun espant,un cop als cotxes,tremolors a causa del princpi d'hipotermia,pero mica en mica ens recuperem,alguns es queden a dinar aqui,i d'altres baixem a Besalu per rematar-ho amb un bon entrecot a Can Quei.Uns 44 km,1400 metres de desnivell,i la sensacio d'haver fet una ruta una mica "epica",desnivell i meteorologia adversa.MES FOTOS

1. Hola Willis, l'any passat vam fer el Puigsacalm des de Vidrà i et puc garantir que vau fer bona pensada de recular en aquell punt; doncs nosaltres tot i trobar un dia fabulós a partir de la casa del Pla Traver, vam trobar un fangar per on, previament,hi havia passat tot de bestiar que van deixar-ho impracticable. Per que et facis una idea ens enfonsavem fins el turmell, així durant ben bé un parell de quilòmetres.
    Potser eren menys, però a nosaltres s'en van fer interminables.
    Tranquil noi, com diu la dita: "Hi han més dies que llonganisses".

1. Si Cantona,jo l'havia fet un parell de cops,i sempre he trobat poti-poti on hi ha els abeuradors de bestiar,pero varem recular per el mal temps.