dilluns, 13 de maig del 2013

BASSEGODA PASSANT PER EL TREU GROS

Llampis de sortida en solitari la d'aquest diumenge.Estic molt content,m'he trobat força fi,ja torno a ser en WILLIS (tampoc es gaire gran cosa,jejeje).La muntanya magica per tot bon garrotxi que es preui es el BASSEGODA,o almenys es el que jo penso ...,i avui que uns anaven a Remences amb roda prima,altres a Vilablareix,i el meu germa i uns quants desfrenats a la zona de Guixeres(uiii quin perill ...),he decidit que ja tocava ruta llarga i amb desnivell.La veritat es que la cosa no ha començat gaire be,volia sortir a les 7 del mati,i a aquesta hora encara estava al llit...,al final surto a 3/4 de 8 i veig que em trobo prou be,vaig a Sales de Llierca,pujo cap a Monteia,l'Orri,les cames van molt be,quasi tant com el "cocu",crec que aqui esta el secret,passo les rampes emporlanades prou be i enfilo cap a Creu de Faja,giro a la dreta cap al Treu Gros,veig que a sota hi ha una pista nova,em serveix per enllaçar els dos colls que hi ha abans del Coll de Riu,un cop aqui la intencio original era deixar la bici i pujar per la tartera al cim,pero em trobava força be de cames i amb les sabates de bici,tot i que la sola es de goma no es gaire comode de caminar,aixi que decideixo pujar al Coll de Bassegoda i Pla de Bateria,el cami mes curt per fer a peu,lligo la bici a un pi,i enfilo el tram a peu fins el cim del Bassegoda,xerradeta amb uns veins de la Catalunya Nord(de Sant Llorenç de Cerdans),menjo una barreta,i per avall que encara queda,baixo cap a Can Nou,per la pista d'Albanya pujo a Lliurona,Espinau,Beuda,i un altre cop a Besalu.59 km i 1900 metres de desnivell.UNA RUTA WILLIS 100% !!!MES FOTOS

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada