dimarts, 28 de febrer del 2012

PUIG D'HORTOS-SANT MIQUEL DE LA ROCA

CREU D'HORTOS

CENTRAL I L'ERMITA AL FONS

EL FLUVIA EN TOT EL SEU ESPLENDOR

SANT MIQUEL DE LA ROCA



Avui sortida en solitari,de tant en tant ja m'agrada,vaig al meu aire i al meu ritme,surto de casa cap a sota l'hotel,travesso el Junyell i començo a pujar la dura pista del Collet de Besalu(Pi de Sant Sant Josep),la veritat es que ara esta prefecta,no hi ha gens de fang,un cop a dalt giro a l'esquerra per anar a buscar el corriol que em porta al Puig Hortos,deixo la bici per fer l'ultim tram fins la creu,torno agafar la bici i baixo cap a la pista que em portaria a La Bruguera,al cap de poca estona agafo el corriol a la dreta que indica Serinya,l'havia fet fa temps i estava força brut,pero ara esta ben senyalitzat i net,molt divertit tot i que per el meu nivell hi ha algun tram força tecnic,vaig a parar als camps que hi ha abans del passallis que hi ha aprop de Can Illa,el travesso i vaig a Serinya per el GR fins el cementiri,vaig direccio Els Refugis,baixo per un cami força divertit a la carretera de les rescloses,passo la primera i vaig tirant,em paro a mirar l'ermita de Sant Miquel de la Roca just a la segona resclosa,queda just al cim mateix,tot i que per anar-hi s'ha de fe una bona volta,segueixo fins la carretera d'Esponella,pujo a Crespia,passo per la plaça i vaig a buscar la pista que em porta a Sant Bartomeu i Sant Miquel de la Roca despres de deixar la pista i agafar un corriol a l'esquerra ben senyalitzat,parada obligada per anar a veure l'ermita excavada a la roca.desfaig el corriol i baixo a l'esquerra per anar paral-lel al riu fins la pujada de Can Vila,vaig cap a Cal Tort,Can Marçal,cap a la Confiança,Racolta, cap a Besalu a fer la canyeta,i a casa un altre cop.33 km i uns 700 metre de desnivell.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada