divendres, 9 de març del 2012

EL COS I CASTELLFOLLIT

UN ANIMALOT AL COS ...

UNA DE LES CINGLERES MES FAMOSES ...

EL VIADUCTE DESDE AQUI  IMPRESIONA ...
Sortida en solitari per començar a preparar la 1/2 marato dels Monegros,em carda mitja por,pero que hi farem,ja estic apuntat,i com bon catala que ja ha pagat,doncs a patir,jeje.Surto de casa cap a Besalu,pujo cap al Candell,camping,Can Cabratosa,travesso el Fluvia i vaig a Argelaguer,Sant Jaume,passo per sota la variant,pujo a Montagut per el cementiri,vaig al camp de futbol i començo la pujada constant i a trams força cabroneta,tot i que molt bona a l'estar molts trams asfaltat fins al Cos,punt mes alt de la sortida.Baixada molt divertida per corriol tot i el meu nivell pessim com sempre(aquest ja el conec i el faig tot a sobre la bici,jeje),arribo al trencant d'Oix,baixo a tocar el pont de fusta a sota Castellfollit,segueixo paral-lel al riu passant per sota el viaducte per anar a buscar la carretera dels Angles,pujo a la rotonda de Montagut,passo al costat de l'antiga gasolinera i vaig al cementiri de Sant Jaume,Argelaguer,canyeta a Besalu,i tornada a casa,una mica abans trobo en Lato(petitdru)que ve del Pi de Sant Josep,Can Illa i repeticions varies(deunido).Uns 42 km i uns 650 metres de desnivell.TRACK DE LA RUTA

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada