diumenge, 26 de febrer del 2012

BANYOLES-PORQUERES


UN "ZORRO" AL PLA DE L'ESTANY ...

DESFRENATS AL PODER !!!
JORDI,JA ELS TENIM !!!
Avui sortida de qualitat,en teoria,jeje.Erem nou desfrenats,el Pressi Mañas,l'Alberti,en Rescalvo,en Gerard,en Paco,l'Arnau del camping,,i els meus germans:Angel,sempre es queixa,pero tira com un malparit,i en Kel,que no es queixa tant,pero el malparit tira l'ostia,i jo que ni em queixo ni tiro,pero tambe arribo.Per començar ja no teniem gaire clar per on haviem de passar per anar a Banyoles,els mes optimistes volien passar per el Pi de Sant Josep,ho hem descartat molt rapid,hem anat cap a tocar a casa,Can Gassies,travessem el Junyell,pujem cap a la Bruguera,baixem al passallis d'aprop de Can Illa,agafem una pista que al cap de poc es un corriol que ens porta a la carretera de Sant Miquel Sesvinyes,anem  a Caselles d'Avall,Can Tista(continuo tenint records familiars,Ca la meva mare)Baixem per els tobogans ben parits aprop d'el Castell de Porqueres,anem a Mianigues a veure els que fan la duatlo de Porqueres,hem vist en Jordi"Pitre",en Jaume"pedalant entre muntanyes",en Xavi Vinyoles"Zorro",amb el company Güibes,i el meu nebot "Putxi",qui el va parir,qui tingues la seva edat..Tornada força placida per Usall,Pla de Martis,Serinya,altre cop a sobre Fares per el GR cap aprop de Can Roset,decideixen baixar per la "linea"que hi ha baixant a Can Gassies,refem el cami del mati,i cap a Besalu.Uns 40 km,uns 650 metres de desnivell,i cerveses sense fronteres a Can Quei !!!

1 comentari:

  1. Dura però ha valgut molt la pena!
    Pujades dures i baixades guapes

    Ens veiem el pròxim diumenge

    ResponElimina