dimecres, 22 de febrer del 2012

CAMI DE LES MULES

CAN JAN MIG AMAGAT
Aquesta tarda he fet una escapadaeta amb la bici per veure un cami que l'altre dia em va deixar una mica intrigat,el Cami de les Mules,que va de la primera pujada del Pi de Sant Josep,just despres de travessar el Junyell,i despres de fer un tram de pujada hi ha un corriol a la dreta al revolt,es veu que els caçadors el van netejar,perque l'any passat el vaig fer a peu i vaig tenir feines a passar,a trams de quatre grapes.ara esta força be,menys algun tram que te pedres al mig del cami,i com que tambe hi passan motos el terra esta prou fressat,deu fer mes o menys uns 2 km fins enllaçar amb el GR-2,que ve de Sant Fruitos,poc despres de travessar la rivera,aqui he fet mitja volta i l'he fet de tornada,fet i fet es força igual de ciclable en el dos sentits,quan torno a travessar el Junyell,passo per sota l'hotel,vaig per el corriol ben parit del bosquet de Can Cassa,baixo a l'alzina,a la granja de Can Tal-la vaig per sota la casa a uns camps,en borejo un per dalt i vaig a una pista que em porta als camps i les gorgues de Can Gassies,quan pujo cap a Can Gassies trobo el meu vei amb el cavall,feiem una imatge prou curiosa,anar-la fent petar ell amb cavall,i jo en bici,ha estat ell qui m'ha dit que l'havien netejat ells,els caçadors.Poca estoneta amb bici,pero prou gratificant.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada