diumenge, 19 de febrer del 2012

EL TORN,UN ALTRE COP ...

PASSEJANT EL GOS ...

JA ERA HORA QUE ALGU PENSES EN NOSALTRES !!!

PASSANT PER EL CAIRE ...

DESCANS AL TORN ...
Sembla que estem abonats a fer repeticions,deu ser que som animals de costums,jeje.Bona representacio dels desfrenats avui,erem:Paco,Rescalvo,Gerard,Pont,Quim,Alberti,el meu germa Angel,i un servidor,i em diuen que volen anar a fer la pista nova del Torn,per mi perfecte,pero es que ahir ja hi vaig anar,cap problema.Sortim de Besalu cap a casa,pujem a Sant Fruitos,despres anem a buscar el G-R 2,al principi ciclable,pero aprop del Junyell ja es una altra cosa,anem fent trams a peu i d'altres sobre la bici,força maco i entretingut fins al Coll Salom,aqui en Paco i en Rescalvo reculen perque tenien que arribar a Besalu d'hora,nosaltres continuem per el G-R,a diferencia de l'ultima vegada que hi vaig passar,ara ja esta mes fressat i es molt divertit,menys l'ultim troç,pero es poc.Anem al Torn,parada per emorzar una mica,força conya,quatre fotos i tornem-hi que no ha estat res.Comencem a pujar la pista nova,una mica llarga pero es puja prou be,un cop a dalt el coll,baixada rapida cap a Mas Campolier,be,una mica abans pujada cabroneta pero curta,anem a Can Jou per l'altre pujada cabroneta pero no tant curta,baixem per asfalt fins a Santa Magdalena,girem a la dreta cap al Turros,baixem a Sant Jaume per els horts,tota bora del riu cap a Argelaguer,i a Besalu per El Clot amb cerveseta a Can Quei.Uns 37 km molt ben aprofitats.

1. uoo vaja excursió que us veu muntar!!

Jo ara ja no tinc excusa diumenge per la tarda ja vaig poder arreglar el canvi així que si no hi ha cap imprevist ens veiem el diumenge :)

2. gracias Willis,por tu pesame.ahora quieo hablar de estas ultimas rutas que has hecho y que son envidiables,como siempre digo,la Garrotxa es un paraiso y me encanta . suigue con tu bici para seguir mostrnandonos esos parajes.abrazos..!!!