dissabte, 18 de febrer de 2012

LA MIANA,EL TORN,SANTA PAU,BEGUDA,CASTELLFOLLIT ...


EL TORN

EL SALLENT

AIGUA !!!

QUE HI FA AQUEST AQUI ???



CASTELLFOLLIT
Molt content,es l'unic que puc dir de l'estat que m'ha deixat la ruta d'avui,ames tinc una satisfaccio particular i mig secreta,feia molts anys que esperava la carretera del Torn,mes o menys uns 30,quasi res !!!,es que quan el meu pare era alcalde,ja hi havia un projecte de fer aquesta carretera,o sigui que per mi es com un petit homenatge,sense mes pretensions,pero em fa molt content.He sortit de Besalu,pujo cap a casa meva,vaig direccio Sant Fruitos,cap a La Miana,passo per sota Mas Campolier per anar a buscar la pista del Torn,tot i que hi ha cartells que avisen que esta tallada,la pujada despres de travessar el Junyell esta molt be,tot i que nomes hi han posat la base de greda força gruixuda,pero al estar ben compactada es puja molt be,sense fang ni mal cami,un cop a dalt el coll,ja hi han posat greda mes fina,per mi un pel massa i tot,pero suposo que un cop ben compactada ja estara millor,per bona pista vaig al Torn,agafo la carretera asfaltada que va al Sallent,per arribar-hi agafo el G-R un pel abans,no val gaire la pena,potser es millor fer-ho per asfalt,un cop al Sallent,entro a la finca Rocacorva per anar a buscar el G-R que puja a Santa Pau,molt ben parit,amb trams molt divertits,llocs amb molta aigua,trams mes tecnics amb empedrats,tot plegat molt divertit i variat per arribar a darrera Santa Pau,em queda molt aprop,pero no hi vaig,tiro cap a la pista força trencada que em porta al Coll de Buixeda,un pel abans giro a l'esquerra per anar al Coll de Palomeres,aquest cami empalmant amb el que porta a Beguda per mi es un dels mes ben parits de la Garrotxa,no soc gaire trialero,pero es que es practicament tot ciclable sense quasi cap "esgrao",nomes s'ha de posar el peu a terra en dos o tres llocs concrets,vaig a sortir a Sant Cosme,per carretera passo Beguda,vaig a Castellfollit,passo per l'esglesia i baixo per el cami ben parit dels horts,tot baixant em trobo dos ciclistes que pujen i em reconeixen l'encert de fer-ho de baixada,jeje,vaig al veinat dels Angles,pujo a la rotonda de Montagut,vaig paral-lel a l'autovia fins el cementiri de Sant Jaume,baixo al barri del Pont,Argelaguer,El Clot,i a Besalu.55 km i uns 1200 metres de desnivell en una matinal collonuda !!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada