divendres, 17 de febrer del 2012

CAN JOU I EL PALOMER DE DALT

HE FET UN ALTRE AMIC A CAN JOU

EL PALOMER DE DALT
Dilluns passat,tot parlant amb en "Campo",em va dir que era qui havia repassat la carretera de Can Jou cap a Cellers,tambe em va dir que n'havia repassat una altra,la que baixa per El Palomer de Dalt,una casa en runes.Per provar com estava,he decidit anar a fer-hi un volt,amb el fred d'aquests ultims dies no estava gaire fi de l'esquena(ens cardem grans),i la veritat es que la cosa ha anat força be,l'esquena ha aguantat i la pista encara que no es una maravella,es baixa prou be.He sortit cap a Besalu,al Forn de la Calç hi veig una tenda de campanya,estem a 1 grau positiu,aixo vol dir que si no tenia un bon sac no tindra calor,jeje,vaig a Besalu a fer uns encarrecs,vaig cap al Candell,camping,pujo per Can Costa a Coll de Bruc(no he vist en Lato,cosa rara),tiro cap a la Font de Planells,passo aprop del Mor,pujo al Coll de Montiro,Can Jou,agafo la pista que va a Cellers,giro a la dreta cap al Palomer de Dalt,la pista no es molt bona pero es baixa força be,a trams hi ha moltes petjades seques,m'he quedat amb un dubte,si son de senglar n'hi ha moltes,pero si son d'un ramat d'ovelles,no hi ha "cagallons",be una manera com una altre de fer ballar el cap,jeje.Travesso la Riera de La Miana aprop del tancat d'una finca on hi ha unes caravanes,surto a la carretera asfaltada de la Miana un pel mes avall de les cases de Palomeres,travesso el passallis,vaig al pla de Santa Magdalena,giro a la dreta cap al Turros,vaig a Sant Jaume per el passallis dels horts,cap a Argelaguer,camp de golf,cap al Clot,i cap a Besalu.Uns35 km i un altre cami nou.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada