divendres, 1 de juliol del 2011

POCA COSA ...


Sant Ferriol


El Guilar

Que facil es fer una foto de "postal" !!!

Avui ha tocat una sotida per la meva zona,no he fet gran cosa,pero m'ha servit per fer cames i de passada he vist com estan les obres per el meu poble,que ara que tothom parla de crisi,fan mes obres que mai,no ho critico,al contrari,ja esta be que s'enrecordin dels pobles petits.Resulta que fan treballs a la carretera de Coll de Bruc,a la de la Miana,al santuari de Sant Ferriol(de fet de tant en tant ja hi destinen alguna partida de calers),i ara ens volen portar aigua potable a les masies de Fares i Juinya.Jo he sortit de casa i he pujat direccio al Sagrat Cor(per si algu hi vol anar dissabte dia 9 de Juliol hi fan l'aplec) ,Coll de Bruc,Can Badia,baixo cap a Sant Ferriol,paradeta per veure les obres i les vistes(sin algu te intencio d'anar a fer-hi una costellada,la zona de picnic i focs que hi ha a l'entrada estan tancats per obres),baixo direccio Besalu,despres de Can Lledrera giro a l'esquerra cap a Can Cabratosa,travesso el Fluvia,vaig a Argelaguer,al poligon vaig cap al Guilar,baixo per el corriol d'itinerannia,torno a travessar el Fluvia,giro cap al golf,travesso el Borro,El Clot,volto els camps de Can Batlle,baixo cap a l'anella verda,pujo per Cal Campaner,cerveseta al poble i cap a casa.Uns 28 km i uns 500 metres de desnivell.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada