diumenge, 3 de juliol del 2011

PUIG NEULOS(A PEU...)

Castell de Recasens


Quin parell !!!

Ja hi som !!!


El "biker",ultimament va a peu ...

Forn de "totxos"
Punts suspensius perque es una de les muntanyes que em te el cor robat.Haig de dir que les tres vegades que l'havia fet abans,sempre havia estat amb btt,pero avui no, gracies al meu germa petit Kel,en tinc mes,jeje,pero nomes n'hi ha un altre que tambe fa btt,de 5 ja esta be que tres fem bici ... .Be,despres de fardar de familia betetera,resulta que avui ens hem dedicat a fer senderisme,una ruta molt ben parida i força facil,tant que al cami de pujada,ja l'hi he vist possibilitats(tot i que el meu nivell baixant es força mediocre).per aprofitar-lo per la proxima vegada que hi torni amb la bici.Hem sortit del veinat de Recasens,pujem seguint el GR-11 una petita estona,trobem un enllaç del GR-10,esta molt aprop de Recasens,el seguim fins el Coll del Forcat,girem a la dreta  direccio al Coll de l'Ullat aquesta zona es practicament tota ciclable,passem una barraca amb unes antenes,anem a la carretera asfaltada que ens portaria a les antenes del cim,nosaltres passem quasi paral-lels per la dreta fins anar a petar al monol-lit del pastor"Manel",quatre fotos per tenir testimoni,i per avall per el GR que ens porta al refugi "tanyareda",seguim un tros mes fins trobar unes marques grogues que se separan del GR cap a la dreta,les anem seguint sense deixar-les reseguint la part on hi ha mes sombra,un cami molt ben parit que al final ens porta un altre cop a Recasens,on teniem el cotxe.Un cop arribem alla,el meu germa(via hippiesse),m'informa que hem fet 14 km i uns 900 metres de desnivell.P.D.:prometo que la setmana que ve,intentare fer mes btt que aquesta,que a estat molt "patetica" ....

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada