dimecres, 29 de juny del 2011

ALTA GARROTXA,UFF !!!

Pont de Valenti

Tot molt ben explicat,si senyor !!!

Natura i tecnologia ...

Una "bauma" molt ben parida

Magnifica vista del Comanegra

Corda fixa una mica "cabrona" ...

Esglesia de Talaixa

No,si encara cauras ...

Una bona suada,encara que em pensava que ho passaria pitjor.Haviem quedat amb l'Edurne per anar a caminar per la zona d'Ulldeter,pero ella viu a Figueres,i ja de bon mati feia tramuntana,i la previsio alla dalt era de vent de nord tambe,o sigui que hem fet un canvi de plans rapit.Hem anat cap a Sadernes,tot i que avui no se si era la calor o l'edat,que tampoc hem fet la ruta exacte que voliem fer,la meva bona intuicio es veu que s'ha esvaporat,jajaja.Tirem direccio el Pont de Valenti,agafem el cami que puja cap a Talaixa,encara feia fresqueta i pujem força be,paradeta per descansar una mica al refugi"Can Rodri",a l'esglesia es veu que teniem que tirar cap a la dreta,pero jo soc tant ben parit,que recordant la ruta que hi vaig fer en btt,no se perque,pero tiro cap a la Collada de La Maso,hi ha les marques d'un PR,i les hem seguit,pero al cap de poca estona ja veig que no anem pas be,nosaltres voliem anar cap a les Balmes d'Uja,pero com que el cami ja ens feia gracia,l'hem anat seguint,era força planer i mirant el mapa anava direccio Meians,es un cami molt ben parit i planer que al cap d'una bona estona ens descobreix una petita joia(crec que es La Feixassa),una casa encastada a una "bauma",es molt ben parida tot i que esta molt malmesa,i a mes alguna gent hi deu haver fet nit i esta molt ennegrida per el foc que devien fer.Continuem una estona mes per una petita pujada que ens porta a uns prats on tenim una espectacular vista del Comanegra i la casa de Meians,a partir d'aqui el cami no esta tant ben marcat i perd altura molt rapid,mirant el mapa crec que empalma amb el cami que puja de la Vall d'hormoier,pero veient que seria molt llarg,decidim recular.Desfem el cami que ens porta cap a Talaixa,pero com he dit,avui el meu sentit d'orientacio es veu que tambe esta de vacances i passem per un altre cami,pero "sorpresa",hem anat a petar al cami que teniem que agafar per anar a les Balmes,o sigui que ara ja se per on haig de pujar quan hi torni(perque hi tornare,no s'en cardara pas),baixem cap a Talaixa,agafem el cami que va a La Quera,anem baixant fins trobar el cami de La Muntada,l'agafem i baixem cap a la resclosa,una bona refrescada i agafem el cami que ve de Sant Aniol,comencem a trobar gent,no haviem trobat ningu en tot el mati,be si,quan hem deixat el cotxe si.Acabem de fer la pista fins el cotxe amb una altre remullada inclosa,i cap a casa.Uns 16 km i uns 1500 metres de desnivell,que per no fer la ruta que voliem,ja esta força be.P.D.:Tindre que canviar el nom si no m'espavilo,podria ser el senderista de pages,jejeje.