dimarts, 28 de juny del 2011

Un petit descans

Falgars

Aixo comença a escalfar

Un bon "tragu" i ja hi podem tornar

Per variar,una mica de bestiar ...

Agafant forces

En Quel ja te la seva cervesa ...

Que em perdonin els companys de Maia,aquest any els hi he fet el salt,la veritat es que ultimament no estic gaire motivat amb les marxes,a mes a mes havia quedat amb uns amics de Besalu per anar a caminar per la zona del Mont.Son gent que no fa caminades regularment,i ja hi havia alguna aposta sobre si aguantarien o no,i la veritat es que es van comportar com autentics cracks.Vam sortit de Llado en Quel Roura(Clotes),en Jorda,el seu amic de Garriguella Casimiru,i jo a les set del mati direccio Sant Marti Seserres,al principi va força be perque es molt planer i vas escalfant tranquilament,una mica abans de San Marti girem a la dreta per una pista que ens porta a la carretera del Mont,l'agafem i passem Can Serra,una mica despres en teoria teniem que agafar un cami a la dreta,pero el cami no ens va acabar de fer el pes,i com que no ho veiem gaire clar seguim per l'asfalt,jo ja els hi vaig dir que aquest tram no el tenia gaire clar,que no hi havia pujat mai per aqui.La putada es que no hi ha cap cami mes i vam patejar asfalt fins el trencant de Falgars, fa força volta i aburrida,pero que hi farem,despres de passar la casa de Falgars,ens parem una estoneta a la font per refrescar-nos una mica,seguim per un tram mes de pista fins trobar el corriol,a partir d'aqui ja es mes divertit,i finalment arribem al santuari del Mont,aqui ens mengem l'entrepa regat amb un parell de cerveses,un cop ben menjats i descansats tirem avall cap al Coll de Joncanat,aqui agafem el cami que molt bona part passa per l'hombra,cosa que s'agraieix,el sol ja comença picar de valent,cap al final es un pel mes obert i passem mes calor,pero es un tram curt,en un moment estem a Can Tries de Beuda,on a uns cinc minuts per la carretera teniem un altre cotxe.Per no caminar gaire sovint,es van portar molt i molt be,perque no era pas ben suau la marxeta,son uns 20 km i 1150 metres de desnivell.