dijous, 26 de maig del 2011

VOLTA A LA MUNTANYA DEL MONT

El Mont desde Maia

Falgars

Font de Falgars

El Mont desde el darrera

Coll de Joncanat

No,no es el Pedraforca !!!

Aquesta es una volta que feia temps que tenia al cap,pero em faltava algun detall,i l'altre dia el vaig acabar de quadrar.He sortit de Besalu cap al camp dels avions,Can Traver,Maia,restaurant la Guixera,vaig a buscar la carretera asfaltada que puja al Mont,la segueixo fins el trencant de Falgars,vaig a la casa,passo la font,uns 400 metres despres agafo la pista de l'esquerra(a la dreta va al Soler i Puigbali),vaig pujant per bona pista al principi,despres de passar el cami que puja al mont(molt ben marcat),puja una mica fort i la pista esta una mica malament,pero es torna a suavitzar i millora un altre cop,la pista s'acaba just al Coll de Joncanat,pujo una mica direccio al Mont posant el peu a terra algun tram,trobo el cami que baixa cap a Can Tries(l'altre dia el vaig pujar a peu),el segueixo,a trams s'ha d'anar a peu,d'altres es força tecnic,pero es divertit,al cap d'una bona estona de fer el tonto,ara a peu,ara a sobre la bici,arribo a Can Tries,vaig a Coll de Jou,tiro cap a Can Terradas,al diposit d'aigua vaig a Palera,per corriol cap a Quatre Camins,Can Lletanies,El Carbonet,baixo per el corriol cap a Vinyals,Can Solei,i cap a Besalu(una bona cervesa).Uns 30 km i 860 metres de dsnivell.Per veure la ruta:http://ca.wikiloc.com/wikiloc/view.do?&id=1723905

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada