dimecres, 25 de maig del 2011

COM ELS JUBILATS !!!

Colapse aprop de les Basses de Bet

Formigo a la font de Planells

Diuen que el principal passatemps del jubilats es anar a mirar com van les obres del seu veinat,aixo es el que he fet avui.Com que en Lato deia l'altre dia que a la zona de la font de Planells hi feien obres,i veia pujar i baixar camions per davant de casa,he decidit avui que feia festa,anar-hi a fer una volta amb la bici,he sortit cap a Besalu,pujo cap al Candell,camping,Can Costa,enfilo cap amunt amb el meu ritme tirant a tortuga(25 minuts xino xano),al Coll de Bruc ja es veuen alguns "tubus" aparcats tallant el cami que va a Can Feu,giro cap a la dreta i veig que de tant en tant hi han posat tubs i formigo,una mica despres trobo dues "cubes" que estant descarregant formigo a tot tai,un dels xofers era en Manel(ilustre desfrenat desaparegut del mapa,jeje),m'informa que a la font de Planells hi estan tirant formigo a la pujada,tinc l'excusa perfecta per no anar cap al Mor,vaig a fer unes fotos i tiro cap a Can Badia,Sant Ferriol,baixo cap a Can Lledrera,giro cap a Can Cabratosa,travesso el pasallis del Fluvia,giro a la dreta i travesso el Borro,vaig cap al Clot,Besalu,i cap a casa,Uns 24 km i 400 metres de desnivell.

2 comentaris:

  1. ARA PUJAR A LA FONT DE PLANELLS JA NO SERÀ EL MATEIX. HAURIEN DE DONAR UN PREMI AL CAP GROS QUE HA TINGUT AQUESTA FANTÀSTICA IDEA. WILLIS MOLT HAVIAT PODRÀS PUJAR FINS AL SAGRAT COR AMB LA FLACA.

    ResponElimina
  2. Tens tota la rao Jaume,ho deuen emporlanar per en Lluis del Mor,perque no l'hi patini l'escuter,ja els hi val!!!

    ResponElimina