dijous, 2 de juny del 2011

FA 10 ANYS !!!!

L'objectiu

Punt d'inici

Curiositat

Una font que hi raja vi !!!!

Alto del Perdon

La Creu de Ferro

Els tres mosqueters

Entrant a Galicia

Credencial

La "Compostela"

Plaça de l'Obradoiro i Catedral
Si,fa 10 anys estava preparant els "trastus" per anar a fer el que per mi era una aventura,el CAMI DE SANT JAUME(SANTIAGO).El meu germa i el germa de la meva cunyada em van portar cap a Roncesvalles,aprofitant ells per fer alguna ruta vinicola.Varem dinar junts a Roncesvalles,i ells varen anar tirant mentre jo gestionava la credencial i el lloc per dormir,ja força ben muntat aquella epoca.Vaig tenir la sort de trobar dues persones(de Sant Joan de les Abadeses) que tambe el feien,un en bici,i l'altre l'companyava amb una furgoneta,o sigui que vaig poder deixar les alforges a la furgoneta i anar menys carregat(la veritat es que ho vaig agrair molt).I aixi,el 3 de Juny del 2001,sortiem cap a les 7 del mati per fer a primera etapa que ens portaria fins Puente la Reina,despres de passar per una pila de pobles,i la ciutat de Pamplona.Despres anirien venint altres pobles i ciutats de Navarra,La Rioja,Burgos,Palencia,Lleo,Lugo,i finalment la provincia de La Corunya,amb la catedral de Santiago com punt final.Pero no era arribar al final el millor premi,el premi es disfrutar de l'esport que t'agrada coneixent un munt de gent que per diferents raons fan el mateix cami que tu.Podria explicar mil anecdotes i curiositats,pero no acabaria mai,son moltes.Em quedo amb els dos companys de cami i el cabassat de gent que vaig coneixer.Per mi va ser una experiencia acollonant,i sempre he dit que segurament hi tornare,tant me fa si es en bici o a peu,que tambe m'agradaria.Vaig haver de dir una "petita" mentida a l'hora de recollir la "compostela",ja que si deies que l'havies fet per esport,et donaven un paperot petit i esquifit,en canvi si deies que era per raons religioses i espirituals,t'en donaven un de ben gros i maco,i jo la veritat,encara que no hi tinc res en contra,de missa no ho soc gaire,de fet el primer dia ja em van fotre el pal perque no anava a la missa del "peregrino",jeje.Van ser 10 dies i uns 800 km de molt bon "Camino".Cullons com passa el temps !!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada