dijous, 14 d’abril del 2011

Granja Torroella i la Serra de Finestres al fons

Garrotxa "fonda"

Cellers

L'altre dia mentre anava cap a Pruan per La Miana,vaig veure un cami que no havia seguit mai,i aixo no podia ser,o sigui que tocava investigar.Aprofitant que avui feia festa i podia sortir sol,no fos que si m'enmerdava en fotessin la bici pel cap ...,he sortit de casa, he tirat direccio el Sagrat Cor,coll de Bruc,Basses de Bet,aqui giro a l'esquerra cap al Mor,pujo cap al Collet de Montiro,baixo cap a Can Jou,baixo fins al Junyell per Gussinyer,travesso la rivera,pujo per una pista força dolenta pero ciclable fins arribar a un prat,a partir d'aqui es torna corriol,a estones una mica brut i inciclable,pero no gaire,una bona estona despres per un cami molt maco arribo al Collet de Canyelles,desde aqui es veu la vall del Torn,jo giro a la dreta cap el Coll de Cavallar seguint el caire per un corriol molt i molt ben parit,tot i que al fer-lo de pujada haig de baixar de la bici,desde aqui veig la granja Torroella,que esta a prop del Sallent,aixo vol dir que la cosa va be.A sota mateix(be, potser no tant a prop),hi ha Codinas de Sallent,cap al final hi ha algunes pedres que fan que hagi de baixar unes quantes vegades de la bici,per acabar en una pujada impossible que desemboca en una pista(aquest cami de baixada deu ser molt divertit),surto just on pensava,a la Serra Grivera,pujo cap a Pruan,per el corriol a estones ciclable,a estones a peu vaig a Cellers,a partir d'aqui per pista baixo cap a Sant Jaume,per el costat del riu cap a Argelaguer,Besalu (cerveseta com sempre),i cap a casa.Uns 38 km i 1130 metres de denivell.