divendres, 15 d’abril del 2011

VOLTETA PER EL POBLE


Can Feu

El Pujolet


El Mor



Besalu desde el Sagrat Cor
Avui he decidit fer una ruta per la meva zona,i he aprofitat per fer fotos a algunes de les moltes masies que hi ha abandonades i literalment deborades per la bardissa.He sortit direccio el Sagrat Cor,hi passo a prop,Coll de Bruc,aqui giro a l'esquerra i vaig cap a Can Feu,baixo a la carretera de La Miana,despres del Pujolet(es nota que en Nadal ja no te tanta feina al gobern,jeje,perque sembla que la vulgin arreglar),pujo per la pista de la dreta,passo Can Sala,una mica mes amunt giro per el corriol que hi a la dreta,arribo al Mor,al costat hi ha Can Cargol(una de les poques cases habitades),segueixo pujant,a l'encreuament de mes amunt giro a l'esquerra,quan trobo la curva que puja cap al Collet de Montiro,jo segueixo recte cap a Gaiola,torno per el mateix cami i tiro cap a la Font de Planells,Can Badia(tambe habitada),baixo cap a l'Om,per el corriol vaig a Sant Ferriol,torno per el corriol i baixo per l'alzina,a Can Costa decideixo pujar cap al Coll de Bruc,vaig al Sagrat Cor,baixo per la trialera,mes avall giro cap al Collet de les Tres Pedres,l'Ametller,cap al Torrent de Castilla,i cap a casa.31 km i 940 metres de desnivell.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada