dimarts, 12 d’abril del 2011

DIA CURIOS ...

Una Vitus "ultim model"....
Molt curios el dia.Primer de tot haig de dir que no he fet res d'esport,pero quan treballo ja sol passar,jeje.La sorpresa ha estat que sortint de dinar,he vist un tandem de carretera quasi al centre de Besalu,l'he seguit desde la gasolinera fins a la rotonda del pont.Al final a traves de la xarxa he descobert que era l'Amatstrong,resulta que l'altre dia el vaig coneixer personalment per casualitat(vaig quedar acollonit que algun crack seguis el meu bloc).M'alegro que torni a donar pedals a tot tai.Tot i que teniem que sortir amb la Lidia i al final no ha estat possible,un altre dia sera,avui he fet ciclisme "passiu".P.D.:Poso una foto de la meva "flaca",espero que no us en cardeu gaire,es quasi tan vella com jo,pero tambe aguanta(mes que jo).

1 comentari:

  1. És molt i molt guapa!!! M'encanta el color i les rodes a joc!!!

    Peazo paelles... te posaràs fort amb aquesta bici!!!

    ResponElimina