dijous, 6 de gener del 2011

SOL COM UN MUSSOL ...

Palera
Pou  sota el "Carbonet"
Es veu que la mainada tenia feina avui,perque a les nou no hi havia ni deu al pavello.Despres d'esperar una mica(no gaire), he decidit sortir tot sol (de cullons per provar el molinet, jeje)he tirat cap al geriatric,he baixat les escales cap al viaducte,diposits d'aigua,cap a Salt de Palera,direccio  l'Aulet,faig un tros de cami de Palera,Can Felip, Santa Maria de Palera,continuo fins a la linea electrica,pujo a buscar el cami que em porta a Palera,diposit d'aigua,vaig cap al Pi de Conques,agafo la carretera asfaltada cap a la guixera vella de Beuda,pujo per sobre,agafo la carretera de Can Terradas,giro a la dreta a buscar al reves la pujada "de l'Angel",giro a l'esquerra a fer el corriol de baixada que em torna portar a Can Felip,agafo la pista d'una estona abans, pero ara tiro cap al corriol de Lligorda,vaig cap a pujar les antenes,baixo per asfalt giro a l'esquerra cap al pont del Maset,passo Vinyals,corriol de pujada cap al "carbonet",aqui faig l'altre corriol que es pujava per la desfrenada(el del pou),pero de baixada,cap a Salt de Palera,i cap a Besalu a fer la cervesa.Quan marxava cap a casa,al pont,he trobat els germans Pont,valgui la redundancia,que passejaven el gos,o al reves,no ho se ven be, jeje.Al final encara m'han sortit uns 30 km.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada