dimecres, 5 de gener del 2011

EL TIO NO PERO ....


Anem per feina ....

El tio no va voler cagar un molinet per el biker de pages, pero abans de reis ja en tinc un de nou, jeje.Ahir vam estar tota la tarda amb el "pressi" Mañas intentant arreglarlo,pero no va haver-hi  manera , o sigui que avui  cap a buscar un desviador del darrera,i a montarlo.Un cop montat tampoc anava gaire be la cosa,llavors m'he dedicat a canviar el de davant,be mes que canviar,de dos n'he fet un,no ha pas quedat malament del tot.Al final he tingut que posar la cadena vella que havia canviat l'altre dia i sembla que per fi va be, ja ho veurem dema, jeje

3 comentaris:

  1. enorabona ! ja em semblava a mí que els reis no podien estar a la mateixa hora a tots els llocs... si ja han passat per Sant Ferriol, vol dir que en breu seràn a Besalú... ara deuen ser a la Miana i tornaran pel Mor, uf! jo ja tinc tres gots de moscatell, turrons i gasolina pels tractors (o aigua pels camells, no sé quin transport fan servir aquest any ) salut!!!!!

    ResponElimina
  2. Ja us ho dic jo, prepareu tiberi pels reis, que amb la panxa plena són més generosos!!!!

    ResponElimina
  3. A veure si dema veiem la famosa scott al pavello, jo per si de cas cap a les nou ja ire a fer-hi un vol ...,no fos cas que ejs reis s'aguessin equivocat.

    ResponElimina