dissabte, 1 de gener del 2011

LA PRIMERA DE L'ANY !!!!

Deixant constancia del nostre pas
S'encabrita ...
L'Edurne ben contenta !!!
Mentres molta gent encara dormia,o encara tenia que anar a dormir ...,alguns "sonats", ja comencem l'any fent una mica d'esport.Hem quedat l'Edurne (Lidia) i jo cap a les deu,no es questio de sortir molt aviat tampoc,feia dies que voliem anar al Cos,pero per una cosa o una altre,s'anava posposant,aixi que avui tocava.No ens hem complicat gaire la vida,ahir encara va ploure una mica i estava una mica moll,hem tirat cap al Clot,agafem la rotonda direccio Argelaguer,pujem cap a Banyils,per asfalt cap a Tortella,baixem cap al Llierca,Montagut,camp de futbol i amunt,ahir vaig canviar la cadena i el molinet no hi havia manera d'anar be(ja m'en podia haver cagat un el Tio,pero no),pero de la manera que he pogut he anat pujant,un cop a dalt quatre fotos reposar una mica i cap avall,tornem a Montagut,anem direccio al cementiri,cap a Sant Jaume,Argelaguer,i cap a Besalu. Uns 40 km i uns 700 metres de desnivell,per començar l'any ja esta be, o no ....

2 comentaris:

  1. Fas cara ressacós, el molinet... tranquil, que no cal per pedalar home ! perque no et fots un café amb el Molinet! Bon any company !!!!!!!!!!!!!! jo tabé he començat l'any pedalant, poqueta cosa però a cavall de l'eina !

    ResponElimina
  2. Bon Any Nano!!!, no pares ets el meu idol. Mentres la resta de mortals, ens quedem a casa, (aquest any a Madrid) fent el gos, tu Nafent km...

    ResponElimina