dissabte, 15 de gener del 2011

UN MATI APROFITAT

Em "cardu" vell
El jovent que puja
Sant Fruitos
L'Aplec
El Mor
No.no es que haigi fet molts km,volia anar al Sagrat Cor,pero he vist que feien l'aplec de Sant Fruitos,i he decidit anar  fer una mica de vida social amb els veins.Alla ja m'han convocat per fer una reunio per mirar de tornar a tirar endavant la revista "La Bota",depres en Grebol m'ha tornat a insistir amb l'intencio de posar estacions meteorologiques a la Vall del Fluvia,m'hi he passat una bona estona(com que no m'agrada gaire xerrar)Despres he tirat cap el Pujolet,he tirat cap al Mor,cap a la font de Planells,cap a Coll de Bruc,cap al Sagrat Cor,aqui he trobat una colla de nanos joves que venien dec Serinya,un d'ells ja el coneixia,es el fill d'en "Tronc",m'han acompanyat fins despres de l'Ametller,ells han tirat cap a Besalu(a veure el pare Tronc),i jo cap a casa.Total 19 km i una mica de vida social.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada