diumenge, 7 de juliol del 2013

CARRETERA CARRETERA ...

Primer de tot reconec que tinc el bloc una mica abandonat,ultimament soc mes de Facebook i Twiter,no ens hem d'enganyar,es mes facil i interactues amb els amics.Segon,m'estic fent malbe,jejeje,m'estic convertint en un practicant de la roda prima,dos diumenges que he sortit,i dos amb la flaca,pero tot sigui fer pedals.Diumenge passat vaig sortir amb el meu germa Angel i en Rescalvo per anar fins Ulla,força planer pero una mica estressant per els cotxes a partir de Medinya,va anar molt be per fer cames i intentar fer relleus,complicat pero efectiu,vam fer 109 km i quatre comarques.Avui tot i sortir sol,m'ho he passat molt be,menys transit,mes desnivell(soc massoca i n'hi ha d'haver),i redescobrir zones que havia abandonat per ser asfaltades,la Vall del Bac continua tenint com una magia especial.En definitiva,avui pujada per Capsacosta i baixada per La Vall del Bac amb uns quants ciclistes pujant,i molt pocs baixant,amb rebentada inclosa a Colldecarrera,tornar a la civilitzacio a Castellfollit,i cap a Besalu.Uns 82 km i uns 1100 metres de desnivell.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada