dilluns, 15 d’abril del 2013

ANEM FENT ...

Si,anem fent sortides,no masses,pero alguna cosa cau.Primer va ser un intent de sortir amb la bici de carretera,patetic,despres de Besalu tot pujant a Beuda va començar a ploure i vaig girar cua,"11 ridiculs km".Amb la btt vaig sortir un altre dia per fer una ruta de les que jo en dic per fer cames,Serinya,Martis,Esponella,Crespia,Maia,Besalu,i un altre cop a casa,30 i pocs km sense gaire desnivell,pero que normalment faig en un parell d'hores com a molt,i en vaig tardar tres i "picu",gracies al mal de cul consecuencia d'una caiguda(ens fem grans).I finalment ahir si,vaig fer una ruta amb una mica de cara i ulls,una volta a la muntanya del Mont i la Tossa d'Espinau,bona pujada per Espinau,patejada de mes d'un kilometre despres del Roure dels Capellans,i baixada per Falgars cap a Maia i Besalu.Uns 40 km i 1100 metres de desnivell.I despres un bon dinar al pavello amb els desfrenats i els membres de l'AMPA,feien la pedalada infantil i va ser tot un exit.MES FOTOS

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada