dimecres, 27 de març del 2013

BOIRA BAIXA,MOLT BAIXA ...

Cullons de dia avui,teniem pensat amb l'Edurne fer una sortida per la zona d'Espinau i per un corriol anar a Coll de Juncanat,pero amb el xim-xim d'aquesta nit hem decidit cambiar de ruta i fer alguna cosa que fos 100% ciclable.Hem sortit de Can Camps direccio Argelaguer per la carretera d'Olot,despres del Pont de Borro pujem cap a Banyils i anem a Sales,pujem cap a Monteia,va caient alguna gota pero tot pujant no emprenya gaire,quan arribem a l'Orri cada cop hi ha mes boira i es mes pixanera,pero encara es fa be,arribem al Coll de Faja i anem a la Creu de Faja,aqui ja ens equipem una mica per la baixada,es una passada la diferencia que hi ha de quan esta el temps obert,la boira cambia totalment el paissatge,pero tambe te el seu atractiu,passem el Serradell,anem a Sadernes passant una mica de fred,baixem al Pont del Llierca,ja sense boira pero encara cau una mica d'aigua,travessem el pont i baixem a Sant Jaume per la fabrica de calç,paral-lels al riu anem a Argelaguer,aqui agafem la carretera asfaltada fins despres de la rotonda del Clot,i tornem un altre cop a Can Camps per sota l'autovia.Uns 52 km,1160 metres de desnivell,i un paisstge diferent(es el que te d'atractiu sortir amb la bici,mai es igual).MES FOTOS