dilluns, 14 de maig del 2012

EL MONT EXPRESS ...






No,no es que sigui una ruta rapida,amb en Willis aixo es mooolt dificil,es que aquest mati no he sortit per diferents causes,pero la principal era la mandra.Despres de dinar començo a barrinar on puc anar,i recordo que en Lato em va dir que potser avui al mati pujaria al Mont amb la "flaca",que deu l'ampari penso jo ...,el cas es que he recordat que encara no hi havia pujat amb l'Epic,no es el seu millor terreny,pero avui l'hi ha tocat.Surto de Besalu tot xino-xano cap a Beuda,Seguero,vaig a trobar la carretera que ve de Cabanelles,vaig pujant a ritme "Willis",o sigui que no t'hi emprenyis i ves fent,quan arribo a dalt pensava estar sol,i la sorpresa ha estat que hi havia un autocar de iaios(no he pensat a fer foto),em diuen que te merit pujar amb la bici alla dalt,jo dic que per merit el conductor de l'autocar.Quatre fotos,em poso el paravent,i per avall,baixo per el mateix cami fins agafar la pista que porta al restaurant La Guixera,vaig a Maia,Can Traver,camp dels avions,i un altre cop a Besalu.44 km i 1300 metres de desnivell.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada