dissabte, 12 de maig del 2012

PER NO QUEDAR CARDAT ...

Avui ha estat una sortida per el meu poble,no fos que quedes cardat,jeje.El meu germa Kel havia quedat amb en Serrano,l'Ayats,i dos amics seus de Sant Joan les Fonts,curiosament tots dos es diuen Josep,ames un es diu Galceran(com jo,jajaja),hem fet una sortida força tipica per la zona de casa,pujem cap a Sant Ferriol per la pista normal del Candell i el camping,pujem a Can Badia,Font de Planells,baixem a fer una visita a El Mor,continuem baixant per La Sala cap a la carretera de La Miana aprop d'El Pujolet,passem per sobre Mas Campolier,pujem a Can Jou,aprofitem per fer una visita a l'esglesia de La Miana,pujem per la rampa mooolt dreta que ens porta al Coll de Montiro,tornem prop del Mor,tirem cap a les Basses de Bet,agafem la pista bona de Coll de Bruc,anem al Sagrat Cor,baixem per el corriol i anem a buscar el cami del Collet de Les Tres Pedres,baixem per el corriol divertit cap a l'Ametller,i un altre cop cap a Besalu.Uns 30 km i bon dinar i sobretaula a Can Quei.

1. las rutas cercanas a casa tambien tienen su encanto ,no por ello dejan de ser inferiores a las demas.me he quedado con el dinar i sobretalula,sin duda lo mejor de una ruta.gracias por tu comentario willis..!!!