dimarts, 10 de gener del 2012

TRES DE TRES !!!

M'AGRADA L'ALTA GARROTXA !!!

SANT MIQUEL DE MONTEIA



SANT ANDREU DE GUITARRIU

SANT ANDREU DE GUITARRIU

EL SERRADELL

SANT GRAU D'ENTREPERES

EL BESTRACA,ELS FERRANS,I EL PIRINEU DE FONS

Feia temps que no pedalava tres dies seguits,d'aqui ve el titol,ames avui he fet una ruta amb tres esglesies.Es una ruta que de tant en tant m'agrada fer,no es massa complicada tecnicament perque es tot pista força bona,pero el desnivell i la zona per on passa fa que per mi sigui molt atractiva.He sortit de Besalu cap al Clot,passo aprop de Can Guell,passo per sota l'autovia i vaig a buscar la carretera que per Banyils va a Sales de Llierca,pujo direccio Monteia,a tocar la casa agafo la pista que hi ha a l'esquerra cap a Sant Miquel de Monteia,torno a la casa i vaig direccio l'Orri,abans de la casa agafo la pujada a l'esquerra que em porta a l'encreuament de Puli,giro a l'esquerra direccio el Coll de Faja,vaig a Sant Andreu de Guitarriu,magnifiques vistes de la Garrotxa(per mi un dels millors miradors),una mica mes avall giro a l'esquerra just al Serradell(masia molt ben situada tambe),vaig cap a Sant Grau d'Entreperes,baixo per la pista que esta tancada als vehicles motoritzats,despres d'una bona estona surto a la carretera de Sadernes,giro a l'esquerra per anar al Pont del Llierca,el travesso i per pista vaig a la rotonda de Sant Jaume,al barri del Pont,vaig paral-lel al riu cap a Argelaguer,vaig a buscar el passallis del Fluvia que va a Planeses i Can Cabratosa,vaig cap al camping,i cap a Besalu.Uns 56 km i uns 1100 metres de desnivell.TRACK DE LA RUTA

1 comentari: