dilluns, 9 de gener del 2012

MATINAL DE LUXE

UN "PETIT" DALTABAIX ...

JA VEIG LA LLUM AL FINAL DE TUNEL...
En teoria avui volia descansar de btt,pero ahir a la tarda en Lato(petitdru),tot fent el toc a Besalu,va preguntar si algu feia festa i volia sortir una estona al mati,i com que soc una mica massoca,doncs vam quedar per sortir a pedalar una mica.La veritat es que s'ha portat força be i no m'ha fotut gaire canya.Hem sortit cap al viaducte,anem a buscar la rotonda del Clot,agafem el corriol que passa aprop de Riells,anem a buscar la pista de Buaranc,despres del trencant de Reig n'agafem un altre a l'esquerra,ha estat força be perque te possibil-litats per alguna desfrenada,despres tornem per la mateixa pista,passem el Carles,poc despres anem a mirar un altre cami per la zona de la Codina,anem a parar a sobre una cinglera que "carda mitja basarda",seguim a peu un cami que porta a la riera,pero no es gaire ciclable.Despres anem per pista cap a Can Nierga,Coll de Jou,girem a la dreta cap a Can Terradas,baixem a buscar els corriols que ens porten a Can Feu,baixem cap el pou del cami de Palera,fem la pujada "cabroneta" del carbonet(no tinc cullons de pujar sobre la bici ni en somnis),anem a buscar els corriols super divertits de Can Met Riu,un cop al viaducte pujem a Ballestar,aprop de Vinyals baixem un altre cop,travessem el Capellades,anem a buscar el tunel de l'estany de Can Raco(no l'havia fet mai),i un altre cop a Besalu,canyeta i tot fet.Uns 22 km amb bona companyia.