dijous, 15 de desembre del 2011

PETAT PERO FELIÇ !!!!

SEMBLA QUE COMENÇA A FER FRESCA ...

SANT MARTI SESSERRES

NO,NO ES EL PONT DE BESALU !!!


ERMITA DE PALAU


ALBANYA AL FONS ...



AU,JA S'HA ACABAT !!!
Despres del cap de setmana fotut i una petita compensacio en forma de pedalada,avui hi havia molts numeros de fer una ruta "Willis",i a fe de deu que l'he fet !!!(tot i que no soc gens creient).He sortit de Besalu,passo per sota el camp dels avions,Maia de Montcal,vaig cap a la carretera per Can Valent,travesso direccio Can Patai,Can Ramio,despres del trencant de Santa Magdalena,giro a l'esquerra,on per pista una mica complicada si no saps on vas,arribo a la carretera asfaltada que ve del restaurant Mas Cucut,giro a l'esquerra cap a Can Torras,una mica despres per una pista una mica trencada pujo a la dreta,passo uns camps,i per l'esquerra vaig a la pista que va a l'esglesia de Vilademires,giro a la dreta direccio la carretera de Figueres,giro a l'esquerra per anar a buscar la carretera del Mont,l'agafo fins el trencant de Sant Marti Saserres,segueixo el G-R fins el trencant que va al Sola de Bados,segueixo la pista que travessa la riera,vaig pujant per bona pista direccio al caire que em porta a la zona de La Cirera,al Coll de Les Vinyes,on hi ha una barrera,agafo una pista a la dreta,que al cap d'una estona es torna un corriol força ciclable tot i el meu nivell pessim,nomes s'ha de baixar de la bici per travessar un parell de recs,n'hi un altre pero aquest es passa be,vaig a parar a una casa en obres que esta aprop d'uns camps,aqui ja la pista es molt bona,vaig a parar al veinat que hi ha al costat del pont de pedra de Sant Llorenç de la Muga,quatre fotos per ensenyar als de Besalu(que en tenim un de molt maco,jeje),agafo la carretera asfaltada cap a Albanya,passo el camping,enfilo cap a Lliurona,aprop de Can Ginebra trobo uns treballadors que estant cimentant el tram de carretera que no ho estava(el consorci de l'Alta Garrotxa,resulta que no te calers,pero es veu que per empastifar de ciment mes trams de pista si que n'hi ha),poc a poc pujo cap a Lliurona(tot i que no hi voldria viure ni boig em te enamorat),vaig cap al Coll d'Espinau,baixo cap al Rajolins,Can Trias,al Coll de Jou giro a la dreta cap a Can Terradas,passo el diposit d'aigua de Palera,els Quatre camins,Can Lletanis,Vinyals,guixera de Can Solei,i un altre cop a Besalu,avui una mica de dinar perque anava tard i hi havia gana.Uns 78 km i uns 1600 metres de desnivell.PERFIL DE LA RUTA

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada