dimarts, 13 de desembre del 2011

PER LES CABORIES,PEDALS !!!

SEMBLA QUE LA RIERA PORTA AIGUA ...

POBRE BICI,NO ES PRECISAMENT AQUESTA LA SEVA CREU...


MES AIGUA !!!


He passat un cap de setmana complicat,normalment soc força positiu i optimista,pero davant la possibil-litat de quedar-me sense feina,vaig quedar molt fotut,per sort ahir va quedar la cosa solucionada.I avui com que tinc festa,doncs tocava treure totes les cabories i malts de cap,i ho he fet de la millor manera que se,agafant la bici i començar a pedalar,avui sense pressa ni cap direccio concreta.Recordo que fa cinc o sis anys,vaig cambiar de feina i per treure tot l'estres i malt rotllo,vaig anar a pujar algun tresmil,i em va anar de perles,anava com una moto,jeje.He sortit de casa direccio Can Gassies,baixo al Junyell,pujo cap a la barraca de l'Andreu,m'agrada pujar per aqui,es una mica mes matador que per Can Roset,pero la vista m'agrada molt,i ames necessitava castigar-me una mica,vaig cap a la baixada del G-R que porta a l'antic pont del Ser,pujo cap al cementiri de Serinya,travesso Serinya i vaig cap al Pla de Martis,veig que encara porta aigua el rec que ve de l'Estany d'Espolla,o sigui que vaig a veure el Salt d'Espolla,es increible veure la quantitat d'aigua que porta una riera que normalment esta seca,baixo cap a la residencia Pla de Martis(diumenge sortia per TV3,al programa d'en Llucia Ferrer),baixo a la resclosa del Fluvia,tiro cap a Esponella,Crespia,passo per el costat de l'escola i tiro per la pista que desemboca a l'N-260,la travesso i agafo la carretera vella de Caixas,vaig a l'Incarcal,tiro direccio Can Ferigola,vaig direccio Maia,a Can Ramio giro a l'esquerra,passo Can Marco,per corriol vaig a Maia,tiro cap a Can Traver,camp dels avions,Besalu,i cap a casa.Uns 33 km i ben relaxat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada