dissabte, 26 de novembre del 2011

PUIG ESTELA I TAGA

ANEM EN BONA DIRECCIO ...

JA ES COMENÇA A VEURE NEU

BUFF,SI QUE  ESTA LLUNY ...

PUIG ESTELA

EL PEDRAFORCA

TAGA

AQUI FA FRESCA ...
Matinal molt agraida la d'avui.Amb l'Edurne(avui estava molt contenta perque ahir va parlar amb l'altre Edurne,la Pasaban),la Mariona i un servidor,hem anat cap a Sant Marti d'Ogassa per fer una caminada per la zona del Taga.Hem pujat cap a la Portella d'Ogassa,un cop aqui hem girat cap a la dreta per anar cap al Puig Estela,per la carena i despres d'una bona estona hi hem arribat,fem quatre fotos i una queixalada,tornem un altre cop cap a la Portella d'Ogassa,continuem recte per la carena fins arribar al Taga,amb molt bones vistes un dia com avui,tota la zona del Puigmal fins Vallter,el Canigo,la Garrotxa,les planes d'Osona i el Bages amb un mar de nubols,el Pedraforca,Montserrat ...,despres baixem cap al Coll de Jou,baixem per la pista per el costat del refugi Sant Jordi,continuem baixant per la pista cimentada,amb alguna petita drecera arribem un altre cop a Sant Marti d'Ogassa i donem la sortida per acabada.Uns 14 km i uns 1000 metres de desnivell.Per veure la ruta:PUIG ESTELA I TAGA

1. ademas de ir en bici,tambien caminais..que bonito y que estampas mas chulas de esas momtañas. impresinante la foto de la vaca muerta..!!! saludos willis,mil gracias por comentar en nuestra pagina.eres de admirar..¿que tal la burrita nueva'?

2. Ginetas,jo tambe em pensava que era una vaca,pero era un cavall,gracies a vosaltres per fer unes croniques tan entretingudes.I la "burra" nova va de cine,es un "pepino".