dijous, 24 de novembre del 2011

DUATLO ???



COLL D'ESPINAU

CAN BOSC


LA RIERA DE BURANC BEN PLENA !!!




LA PETITA RECOMPENSA
No,no m'he tornat boig i decidit fer cap duatlo,el que passa es que avui he practicat dues de les meves aficions quasi a la vegada,fer btt i "caçar" bolets,per cert,en cap de les dues "disciplines" destaco gaire,jeje.El cas es que com que feia festa,he sortit amb la btt,ja tocava que sortis el sol,tenia ganes de fer una mica de desnivell,he tirat cap a Beuda,Rajolins,vaig cap a Espinau(carda tanta pujada com sempre,pero l'epic s'ha portat prou be),a dalt el Coll d'Espinau he aprofitat per reposar una mica,i mentrestant he "caçat" algun bolet,no pensava trobar-ne cap pero encara n'hi ha algun !!!.He baixat cap a La Corda,per un cami força amagat he baixat cap a Can Bosc,baixo fins el trencant de Sant Miquel de Comaderoure,l'agafo per anar a buscar el trencant de Can Roure(l'esqueletu),baixo cap a Can Meroles,vaig a buscar el trencant que baixa a Buaranc(el passallis fa goig amb tanta aigua),vaig cap a Can Oms de Guixars,l'Hospitalet,diposits de l'aigua,i cap a Besalu.Uns 32 km,i uns 900 metres de desnivell.Per veure la ruta:ESPINAU-LA CORDA-CAN BOSC

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada