dimecres, 14 de setembre del 2011

NO TOT ES DESFRENADA ....

Dilluns vaig descansar,ja ens tocava,pero dimats ja vaig sortir amb la bici,com que tenia que fer uns encarrecs a Banyoles,doncs hi vaig anar anat tot xino-xano amb la btt,quan era a Serinya vaig agafar una altre pista que tambe passa per el Pla de Martis,es una altre alternativa per no repetir sempre camins.Total entre anar i tornar van ser uns 35 km,i els encarrecs fets.Avui tenia ganes de seguir un cami que feia temps que em tenia intrigat,he deixat el cotxe a la pista de La Miana,just on s'agafa el GR que va cap al Torn,a dalt a Coll Salom,he agafat una pista a la dreta que al principi va carenejant i es força bona,pero mica en mica es decanta cap a la vall del Juinyell,i al ser mes obac,cada vegada es torna mes bruta de bardissa,sort que hi havia passat algu amb un podall i es podia passar,al cap d'una estona he trobat l'autor de la netejada,un caçador que l'estava netejant perque hi passessin els gossers,despres de parlar una estona i comfirmar que el cami baixava cap al Pujolet,jo he decidit recular i buscar un cami ben be a caire,n'he trobat un pero no era gaire transitable(ni apeu),o sigui que he donat l'exploracio per acabada,ja hi tornare per la banda de La Miana,han esta un parell d'hores llargues de caminada.I aquesta tarda marxem un parell de dies amb el meu germa Kel,i en Serrano cap a l'Arieja a pujar un cim,el Roc Blanc,s'han d'aprofitar les vacances !!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada