dimecres, 18 de maig del 2011

EL MONT I EL CASTELLOT DE FALGARS (A PEU)

El Castell de Beuda

Corriol betetero

Espinau

El Mont

Castellot de Falgars

Avui he fet una sortida a peu en solitari,per la zona del Mont,ja m'anava be perque es aprop de casa i tenia algun cami pendent de mirar.He sortit de Beuda direccio a la Font de La Quera,el Castell,vaig a Can Tries,aqui despres de la casa agafo un cami a la dreta molt ben marcat amb vermell,esta molt net ja que era la pujada de l'embardissada d'aquest any.Vaig pujant per la dreta del torrent d'Espinau per un corriol molt ben parit(En Mañas i l'Eruk l'han baixat en bici i esta força be molts troços),passo per sota el pas del llop(queda be i tot,jeje),i vaig cap al Coll de Joncanat,pujo al Mont,al bar un "acuarius" ben fresquet(la cervesa encara no),baixo cap al monestir de Sous,aqui giro a l'esquerra per una pista que passa per sobre el cingle de Rocapastora,s'em fa força llarga,pero al final es torna corriol i arribo al Castellot de Falgars,un bon mirador de l'Emporda,llastima que hi ha força alzines i ho tapan una mica.Volia baixar cap a la casa de Falgars,pero quan hi hera aprop,anava pensant que si baixava cap a Seguero,el tros de la pedrera no es gaire maco,aixi que he agafat la pista que passa aprop de la casa de Rocapastora,un tros de carretera asfaltada del Mont,agafo el corriol que baixa cap a Can Oliveres,i cap Beuda,una bona cerveseta parlant de camins amb en "Marcelinu",i com que ja era hora de dinar,xefla amb els companys mecanics de la Confiança.Uns 16 km i 950 metres de desnivell.Per veure la ruta : http://ca.wikiloc.com/wikiloc/view.do?&id=1703878

1. hola willys, veo que tu tampoco paras.ahora te calzas las botas de montaña y nos deleitas con esos parajes tan guapos.bonita ruta..!!!