dijous, 24 de febrer del 2011

OIX,TALAIXA,SADERNES ....

Si que n'hi ha per resar

Vista d'Oix baixant per el GR


Oix amb el Ferran de fons

Palanca de Samso



Can Rodri

Esglesia de Talaixa




Feia molts dies que no tocava ruta Willis,pero avui si,aixo vol dir: ruta llarga,desnivell,i tot sol.He sortit direccio Besalu,tiro cap al Candell,camping,tiro cap a Can Cabratosa,una mica mes avall esta emporlanat(cada cop n'hi ha mes),travesso el Fluvia per el passallis,tiro cap a Argelaguer,vaig a Sant Jaume,aqui tiro cap a la fabrica de calç,vaig seguint paral-lel al Llireca,pont del Llierca,aqui agafo el GR,trams a peu, trams sobre la bici,trams de pista,força entretingut fins trobar la pista de Santa Barbara de Pruneres(hi passo a prop),la deixo per baixar el tram de GR mes divertit,el que baixa cap a Oix,vaig a veure el pont romanic,passo el poble i vaig direccio la vall d'Hormoier,trenco a la palanca de Samso,una mica mes amunt deixo el cami i pujo per la pista del Vaquer,esta en molt bones condicions,pero puja de cullons.Al Vaquer he dubtat entre pujar per el cami o una possible pista que surt de l'era de la casa,al final he tirat per el cami,pero una mica mes amunt he trobat la pista i l'he seguit,esta molt be per ciclar,pero puja molt fort(jo he posat el peu a terra un parell de cops),arribo a les collades de La Maso,hi ha una bassa per bestiar,a partir d'aqui un corriol una mica tecnic de baixada i ja he arribat a Talaixa.Parada per menjar l'entrepa(avui en portava perque ja em pensava que la ruta seria llarga),quatre fotos al refugi(can Rodri),agafo el cami de baixada direccio al pont d'en Valenti,tambe molt tecnic amb el merder de rocs "sueltos" que hi ha,pero tambe divertit,perque et permet anar sobre la bici alguns trams(no gaires).,Pont d'en Valenti,pujo cap a la pista que ve de Riu,vaig cap a Sadernes,baixo cap al pont del Llierca,desfaig el cami del mati cap a Sant Jaume,Argelaguer,avui megaservesa a Besalu,i cap a casa.67 km (uns quants de "trekking-bike",jeje),i 1500 metres de desnivell.

2 comentaris:

  1. aquesta l'aniré a fer sens dubte, amén. collons quin passeig !

    ResponElimina
  2. Dius que estas més cardat que jo i fas 67 km, ets ben boig!!! Ruta molt guapa sens dubte una ruta willis !!!

    ResponElimina