dissabte, 26 de febrer del 2011

L'ORRI-SADERNES ...

Monteia

L'Orri

Recompensa per desviarme del cami ...

Guitarriu

El Serradell

Roure  despres del Serradell

Despres del "trekking-bike" de l'altre dia,avui m'he dedicat a fer pistes mes bones,amb alguna petita excepcio,he sortit cap a Besalu,tiro cap al pont de Borro,pujo cap a Banyils,Sales de Llierca,pujo per molt bona pista cap a Monteia,tiro cap a l'Orri,pujo cap al Coll de Faja,aqui volia mirar si podia arribar a La Calma,he girat a l'esquerra per una pista una mica enfangada al principi,al arribar a un planer millora i no hi ha fang,tiro una mica mes,fins que la pista es torna cami,l'he seguit un tros,pero al final s'anava tornant cada cop mes brut i he reculat fins el Coll de Faja,aqui he tirat cap a Guitarriu,magnificas vistes de la Garrotxa i el Pirineu,passo el Serradell,masia situada en un lloc espectacular,les ultimes vegades que hi havia passat sempre baixava per Sant Grau d'Entreperes,pero avui he baixat recte cap a Sadernes,baixo cap al pont del Llierca,agafo el GR cap a Tortella,agafo el carril bici a tocar la piscina,vaig cap a Argelaguer,a Besalu a fer la cerveseta,i cap a casa.55 km i 1240metres de desnivell.