dimarts, 2 de novembre del 2010

FORAS DE SERIE

Potser es  que la tardor es una mica extranya,almenys per mi,que soc força "il-luminat", jeje,pero avui he trobat en Grau ,"Calic" per els coneguts,un "putu" crac,bon escalador,no se quin grau escala perque no es el meu mon,Andes,Himalaies, aixo si,el seu primer 4000,el Montblanc,el va fer amb mi,l'Eruk,i el meu germa Kel.I pensar que jo era l'unic que l'havia fet,un any abans ...(per una vegada em vaig sentir alpinista de veritat,pero que cullons !!!,"que me quiten lo bailao", jeje).Ara parlant mes seriosament,fa poc temps,al Midi D'Ossau,escalant una via,li va caure una pedra,que tot i intentar esquivar-la,li va tocar la cama,no se quants dies a l'hospital a França,em va dir que els metges havien fet una bona feina.Ara esta en plena reabilitacio,i cullons,em fa pensar en un altre gran muntanyenc,l'Eruk,que de reabilitacions i tornar a començar,hi te els cullons pelats.Entre moto,parapent,i bici, ja l'hi val !!!. "Calic",a veure quan cau el K-2 , jeje??

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada