diumenge, 31 d’octubre del 2010

BONA PEDALADA A PERALADA

El meu germa i el "pressi" abans de començar



Si, tot i que estava mes cremat que la moto d'un hippi,amb alguns integrants dels Desfrenats,hem anat cap a Peralada.Herem onze,si no m'he descontat,Mañas,Alberti,Fran,el meu germa Angel,en Pep,la Clara,enPol(premi al mes jove que ha fet la marxa curta,molt be!!),en Lato(Petitdru),la Laura,el seu fill Jan,i un servidor(el biker"mig mort" de pages),com sempre,a fer el fantasma i cap a la llarga,pensava: Total a aqui no hi ha muntanyes,o sigui que deu ser planer.No tenen muntanyes,pero tenen pujades,(alguna força "garrotxina", jeje),i sobre tot tenen aigua,molta aigua,que per el meu refredat m'anira de cullons, jajaja.Ehh,que m'ha agradat molt,que si algu de Peralada,o rodalies o llegeix(ho dubto),no es pensi que m'ho he passat malament,al contrari,la putada era que he perdut la veu(ves a saber on),i no podia fotre la pallissa als que anavent al meu ritme.No he pas arribat l'ultim(pero quasi),aixo vol dir que, "no estamos tan mal,al loro".La classificacio no l'he pas mirat(no m'atraveixo, jejeje),pero per mi aixo es el de menys,les curses les vaig a veure,no a correr.Parlant seriosament,una molt bona matinal de btt,divertida i molt ben marcada,felicito a la gent de Peralada,m'ho he passat molt be !!!.P.D.:Haig de felicitar a en Lato(Petitdru), ja ho te tot fet : ha plantat un arbre,te un fill,i fins i tot ha escrit el llibre(de btt,nomes faltaria),qui el va parir !!!

2 comentaris:

  1. gràcies Willis ! ja saps que molts d'aquests camins hi surten gràcies a tú. En lo de ho has fet tot, no hi estic de cor. Tinc encara uns quants projectes per fer, no sé si tindré temps, però com deia un savi: intentaré fer el màxim de coses en aquest petit espai de temps que tenim per viure. ens veiem company !!! i mata el teu virus, fote'l fora i tornar-hi !

    ResponElimina
  2. Jo tambe estic d'acord,que no ho tens tot fet,nomes faltaria, jajaja.Ho deia perque ens un puto crac !!!.No et queden rutes i coses per fer .... jajaja.

    ResponElimina