diumenge, 12 de setembre del 2010

Esmorzar dalt el Montcal
Recollint cintes al Montcal
Santa Magdalena

Avui, ja una mica mes relaxats despres del "tute" de la Desfrenada,hem sortit set valents:el pressi Mañas.l'Alberti,en Molas(pare),el meu germa Angel ,en Fran,en Pont,i un servidor.Hem fet una especie de "m
ega-mix" de la desfrenada i la montcalbike,hem sortit direccio lHospitalet,pero hem girat cap a Mas Aulet,abants d'arribari,hem agafat el cami que puja a Palera,hem enllaçat amb la desfrenada a l'altura del pou pujant al "carbonet",passan per el viaducte,Vinyals,un altre cop el "carbonet",Lligorda,Lluert Negre,la Tribana fins al Montcal,baixada cap a Salvanera,Maia,aqui hem tirat cap a Santa Magdalena,pujant per el corriol,hem baixat cap als "tobogans"de la montcalbike, Can Genassa,hem anat a buscar la carretera que va a Maia,a Can Valent hem girat a l'esquerra,Can Cadamontic,aqui a l'esquerra, "l'Obsevatori",esquerra cap a la pista de Can Traver,i resseguir un altre cop la desfrenada fins a Besalu(hem escaquejat el tunel),i cervesa a Can Quei com sempre . Uns 40 km.P.D.:Hem aprofitat per treure les cintes que quedavan per recollir,aixi hem deixat el bosc com ens agrada,ben net.