dissabte, 11 de setembre del 2010

4ª DESFRENADA - 2010



Ja esta, ja podem respirar fondo,la cosa ha sortit molt be,un cabassat de bikers pedalant per la garrotxa a tot drap(o no),m'han dit que eran mes o menys la mateixa quantitat que l'any passat,aixo vol dir molts ....,es veu que ja hi devem tenir els cullons pelats,perque a me a mes els hi ha agradat força (cullons,si fins i tot a mi m'agrada,que nosaltres tambe anem en bici).Jo he fet el que he pogut,tot i que treballaba,m'he escapat al costat del treball,i m'he dedicat a fer unes quantes fotos,ja les passare als desfrenats perque les penjin,no son pas cap virgueria,pero si algu s'hi reconeix i vol baixar la foto,ja em donare per satisfet.Despres de la feina ,he anat cap al pavello,i ja ho tenien tot endressat (es que son uns cracs),o sigui,que a dinar amb ells,explicar anecdotes,petits accidents,collonades del representant de la federacio , ja els hi he dit al president i al secretari el que pensava d'aquest personatge,algun dia es despertara i fara alguna cosa,que per aixo l'hi deuen haber posat,que per cobrar tots som bons(aixo ho dic a titol personal).Personalment,amb els anys que fa que vaig en bici per aquests mons de deu,qui m'habia de dir que aquesta mainada em donaria tantes satisfaccions(i a mes a mes son d'aqui mateix),amb les ganes que hi posen,i a sobre deixen que els ajudi(ja ho he dit,son uns cracs).O sigui, que si algun dels que heu vingut a la desfrenada  llegiu aquest blog(ho dubto),MOLTES GRACIES !!! El Biker de Pages esta molt satisfet.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada