dimecres, 1 de setembre del 2010

LA MIANA - SANT JULIA DEL MONT

Sant Julia del Mont
Han vist el "Biker de pages"

Com que alguns encara fem vacances,jeje,s'han d'aprofitar.Avui toca una part de la garrotxa una mica desconeguda,la Selva de la Miana i Sant Julia del Mont.He sortit de casa,14 graus a les 7 del mati(aixo ja esta mes be no,Noe),remontant la vall del Junyell,he entrat rapid en calor,La Miana,a Can Jou he tirat a l'esquerra,pista força malmesa per l'aigua,millora quan trobo la pista que puja de Sant Jaume per el pou de glaç,vaig cap a Cellers,a partir d'aqui trossos a peu trossos en bici,primera distraccio del dia:em travessa un godall de senglar,no he tingut temps de treure la camera.Arribo a una bifurcacio,agafo a la dreta les marques d'itinerannia,crec que es millor tirar una mica mes,a tocar de Pruan,i tirar per el Coll Satrapa,deu ser mes net i passa per el caire.De totes maneres,retrobo aquest cami al Coll de Sant Marti,aqui agafo el cami de la dreta(el de l'esquerra va a Santa Pau,ja hi havia passat fa anys),trams a peu trams ciclables,sento un altre senglar,trec la camera,pero el bosc es molt espes,i no el puc veure,arribo a la pista que puja a Sant Julia,en un revolt que esta just mirant les dos vesants,tiro a la dreta i ,al cap de poc arribo a Sant Julia del Mont,em sap greu pero he ben destorbat un grup de cabres,el "boc" ja m'ho ha fet saber,s'ha posat davant meu,sort que el "Biker de pages",es aixo,de pages,li he fotut un xiulet,i com es jove,ha anat amb les seves cabres.Quatre fotos,i tiro avall per el corriol,trobo la pista,vaig cap al Coll de la Buixeda,aqui agafo el cami que va a Beguda,vaig seguint les marques d'itirerannia,cami força llarg i molt divertit,sempre direccio Beguda,menys l'ultima bifurcacio,en comptes de tirar a la dreta direccio Beguda,tiro recte,al cap de poc en una pista asfaltada,s'ha de girar a la dreta per uns prats.travessant tres filats electrics(aqui les marques son una mica confusses),aqui trobo un home que esta desbrossant a la manera tradicional,amb una dalla,i com en Willis no sap callar mai,hem fet una bona xerrada sobre dalles i segar.He sortit a Sant Cosme,a partir d'aqui carretera asfaltada fins Castellfollit.Entro al poble direccio al mirador,baixo per el corriol que va als horts(una passada),tiro direccio Els Angles,pujo a la rotonda del trencant de Montagut(i Oix),Pla de Politjer,Sant Jaume,Argelaguer,Besalu(avui m'he fet un homenatge i m'he quedat a dinar),i cap a casa,50 km,i uns 1100 metres de desnivell.

1. ets un crack!!!
    per cert, HE TROBAT LES DUES PANCARTES A BEGUDÀ !!!
    ja t'ho explicaré

2. Ja m'ho explicaras,per cert avui era una ruta perfecte per tu,amb tot d'animalots,jejeje

3. Willis voltes més que les pancartes dels desfrenats!!amb això de les pancartes hem teniu ben intrigat!!

4. Hola noi, si vols posar el temps a Sant ferriol al teu blog, visita aquest enllaç: