dilluns, 30 d’agost del 2010

POTA NEGRA !!!!

L'objectiu d'avui



Caçadors de bolets,jeje
Si,he aconseguit trobar una ruta al Bassegoda al meu gust,ja costara que agradi a molta gent.Es que soc una mica complicat.Estaba una mica cremat per "coses"del cap de setmana,i com que soc una mica "massoca",tocaba una ruta "willis".Aixo vol dir: kms. mes desnivell.I en solitari,que aixo per mi es primordial.Be, deixem les "tonteries" per millor ocasio,i anem per la ruta.He sortit de Besalu,Beuda,Espinau,Lliurona,(avui era la festa ,quant hi he passat,encara l'estaven preparant),he anat baixant,he passat el trencant de Can Nou,he continuat avall,fins arribar a un revolt molt tancat a la dreta,jo he girat a l'esquerra,direccio Sant Joan de Bossols,que per cert no se on para,al cap d'una estona de seguir una pista no massa bona,pero força ciclable,en lleugera pujada,trobo una bifurcacio que no surt al mapa,i un com que es una mica gat vell,agafo el de l'esquerra,que va pujant,no massa fort,i al cap d'una estona,enllaço amb la pista que puja d'Albanya per el Coll de Pincaro.Aqui,anar pujant,no massa fort,pero molt llarg fins el Coll de Bassegoda. A mi m'agrada mes que pujar per Can Nou,la pista es molt mes bona,encara que força mes llarga.Un cop al coll,cap a la dreta a buscar el trencant del Pla de Bateria,quant arribo i deixo la bici,veig un "Vitara" que em sona,pero jo a la meva.Començo a pujar direccio al Bassegoda,i"premi",trobo dos rovellons al mig del cami,i quan estic quasi a dalt,a les cadenes pujant al cim trobo en Joan Masmitja(Gallinaire),i l'Hortenssia,dos referents de l'excurssionisme de Besalu (en "Galli",sempre diu que no fa res,pero el "punyeteru" cada cap de setmana fa alguna sortida,a mes dels Sagrats Cors en bici entre setmana).Un cop els deixo alla on tinc la bici,van caçant bolets amb en Sebastia,jo vaig tirant cap al coll de Riu,baixo a la Vall de Riu,Sadernes,Pont del Llierca,baixo cap a Sant Jaume per la Fabrica de la Calç,Argelaguer,Besalu,avui dos canyasses,i cap a casa,72,si 72 km,mes mitja hora llarga... de pujar i baixar el Bassegoda.I segons l'altimetre,1900 metres de desnivell.Es el mateix que a vegades falla,pero avui he quedat molt "petat",o sigui,que potser anava be i tot .

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada