diumenge, 22 d’agost del 2010

ULLDETER-NURIA-QUERALBS

La "Guru" Edurne
Jo soc a casa meva
Els "Cinco Magnificos".....
No tot ha de ser bicicleta.Tot i que algun desfrenat ho fa amb bici,no es el cas d'avui.Hem coincidit un "quinteto" d'allo mes singular,en Bob Esponja,en Patricio,l'Edurne,el meu germa en Kel(feia l'hostia que no coincidiem),i un servidor,que sino qui faria la cronica.Despres de fer la parafernalia d'anar a deixar un cotxe a Queralbs i anar amb l'altre a Vallter,que desde Besalu representa un parell d'hores llargues,un cop aparcats davant el cami del refugi d'Ulldeter,començem a pujar cap el refugi,aqui en Bob Esponja encara estaba una mica fred i feia la "perla",pero afluixant una mica el ritme,tot nar fent hem arribat al Coll de la Marrana,primera parada tecnica per agafar forces.Anem tirant direccio Tirapits,a la pujada en Bob Esponja torna a catxar una mica,pero aixo ja va mes be,sort de la sobredossis de platans que li han suministrat l'Edurne i en Patricio.Un cop a dalt Tirapits,cap problema, baixar un pel,pujar un altre pel,i en un plis-plas,ja arribem al coll de Noucreus,aqui ja si que hem tret el "bocadillu",i un cop tots tips,baixada força rapida cap a Nuria,plena de "duminguerus" com sempre.Aqui avituallament(el barril posava "Sant Miguel").Un cop descanssats,en Bob ...,diu que li fa mal un peu,i decideix baixar amb el cremallera.La resta com bons catalans (tal com diria el Nuñez de Kracovia,son 11 eurus ehh),tirem avall a peu,reagrupament al aparcament de Queralbs,i repeticio de parafernalia de cotxes.Una travessa que de tan en tan val la pena fer.P.D.:He agafat una soleiada de cullons(no n'aprendre mai),tinc la cara que sembla una tomata,a l'entrar a casa els gats una mica mes i em foten fora,quasi no em coneixien.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada