dissabte, 21 d’agost del 2010

EL MONT (AVUI SI)

Ja falta poc
reposa una mica

Despres de dos intents malvaratats per el mal temps,per fi avui he pujat a la Mare de Deu del Mont,i com quan era jove i anava de marxa,"empalmant".Com que treballava de nits i començo vacances(ostia que be que sona aixo),doncs cap al Mont falta gent,vaig a casa,una dutxa per despertarme una mica,esmorzar i,cap a quarts de vuit,començo a tirar.A Besalu em creuo amb en Gerarard Portas,i un altre desfrenat(crec que era en Pont)que tiravan direccio Banyoles amb la furgo,i disfressats de desfrenats,ves a saber quina en porten de cap.Mentre vaig pujant,per no quedarme adormit,vaig recordant les diferents maneres que hi he pujat.La primera vegada debia tenir tretze anys,a peu desde Can Oliveres,em sembla recordar que feien un aplec al Pla de Solls per Sant Jordi,despres amb moto,be era una 49,una "Gimson", manllevada al meu germa gran.Al cap d'uns anys,el 89 o 90,la meva primera vtt,ho escric amb "v" perque era comprada a França.Una "quantum"de 18 marxes,canvi marca "no t'hi fixis",pero que va arribar a dalt,pujant per Can Vilar,carretera sense asfaltar desde Can Serra(llavors si que era ven parit pujar'hi),la carretera de Seguero,era el cami del "capella",i era aixo,poc mes que un cami en força mal estat.Be per escurçar una mica:a peu per Espinau i coll de Juncanat,per el Castellot,amb neu,amb mes neu i raquetes.Amb bici per Can Vilar sense asfaltar i asfaltat,amb neu(en bici es molt divertit),pujar per Can Oliveres i baixar per Falgars i Seguero,en bici(un dia 1 de gener,s'ha de tenir cullons amb els raims encara al coll),pujant per la carretera i baixar per el coll de Juncanat(en bici),baixant per corriol cap a Can Tries(en bici),ja quasi nomes em falta baixar per Can Oliveres i per Sous cap al Castellot,pero aixo ho deixo per en Mañas i l'Eruk.Be,a un ritme xino xano tot pensant,al final he arribat a dalt,quatre fotos,traguinyol d'aigua i,cap a Besalu falta gent.La baixada per el mateix lloc de la pujada fins a tocar de Can Noguer de Seguero,alla he girat a l'esquerra cap a la Guixera,i cap a Maia,Can Traver,Camp dels avions,i Besalu,canya reglametaria i cap a casa.48 km i uns 1000 m de desnivell.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada