dilluns, 9 d’agost del 2010

TEMPESTA D'ESTIU

M'ha donat un cop de pota per netejar la bici
Cullons la que baixa!!!
Uff!! passa de llarg
Ja tornava a estar acollonit!!!M'estava preparant per netejar la bici ,quan he vist que baixava una bona tempesta,tipica a aquesta zona a l'estiu,baixa d'Olot,Montagut,Tortella,Besalu,Beuda,Maia de Montcal,i cap a l'Emporda(per sort jo visc a l'altre banda del fluvia,i els llamps no han arribat com fa dies va passar).He posat la bici fora perque s'anes remullant,i un cop ha passat(han caigut uns 18 litres,no esta gens malament en mitja horeta)una passada amb el drap,i ha quedat perfecte,a punt per la propera sortida.

2 comentaris:

  1. Així m'agrada s'ha d'estalviar aigua. Em sembla que aquest agost es remullarem cada tarda !!!

    ResponElimina
  2. Penso que tindras rao,ens remullara tot sovint,pero que hi farem,almenys estarem ben fresquets

    ResponElimina